Monday, July 28, 2008

5-Posta Tatilse Biz Variz...!

Cakma 5posta.com`luk yapiyorum; haberiniz ola!


Efendim, tam 4 haftadir her cuma ve cumartesi tek bir amacla disari cikiyoruz "wingman" imle: hatun dusurmek! Bakiniz, tavlamak diyerek kibarlasmiyorum ve direk gercegini soyluyorum; dusurmek! Bu, erkekler arasinda cok dile getirilen bir sozdur. Cunku amaci bir hatunla yatmak yani orgazm olmaktir. Biz de bu dusuncelerle gece hayatina akiyor, kendimiz gibi dusunen karsi cinslerle sohbet ediyoruz.

Kizlarda, deneyimlerime gore soyleyebilirim ki, skala cok genistir. Oncelikle bir dogu-bati medeniyetleri farkinin cok net oldugunu soyleyelim. Bunu da suradan anlarsiniz en basit: Ikisi de opusur ama sadece bir tanesi sizinle bardan disari cikar. Ben sadece opusen kizlari sevmem! Opusmenin bir baslangic oldugunu kabul edenleri severim, saygi duyarim ve gerektigi kadar da saygi gosteririm.

Iste bu kizlar, opusup de eyvallah cekenler, bosuna zaman harcatanlardir. Cunku gece hayatinda ortalama olarak 3 saatinizi aktivite ile gecirirsiniz. Sonra evli evine, koylu koyune hesabi.
Aksiyona giris ise genellikle saat 00:00`dan sonra baslar. Gittiginiz yer bar ise ickiler genelde ucuzdur ve siz 23 gibi evde demlenip barda cila cekmeye giderseniz akillilik etmis olursunuz. Onda sonra ise gece kuluplerinde kalmakla, "cosy" diye tabir ettigimiz got gote durulan barlar arasinda tercih yapmalisiniz. Bir tanesi, gece kulubu, genelde 2 saglam kokteyllik giris parasi alir ve yakin sohbet garantisi vermez. Ickini alacak, etrafla bakisacak, yanindaki arkadasinla onun poposu, bunun memesi diye konusup kendini eglendireceksin. Oysa got gote barlarda boyle bir risk(?) yoktur. Selamini verip ickini aldigin anda konusmaya baslarsin. Cunku efendim bir kere muzik sesi azdir; etrafta, tahtakale gibi bagrismalarini duyarsin konusmak isteyen insanlarin ve herkes muhabbet icin gelmistir.

Bizim tercihimiz genellikle farkli mekanlari gormekten yana olsa da hep o mendebur barin kapisinda bitiririz geceyi. Hos, bu gune kadar nasiplenmisligimiz de yoktur arkadasla ama ne hikmetse oraya karsi bir yorunge bazli bagimiz vardir. Gider once bira aliriz, sonra gider yandan votka alir kapisinda zikkimlaniriz, o da yetmez iceri girer shot atariz!
.


Gecen hafta da yine boyle bir gun. Iceriye girdik, arkalarda bir masaya yanastik. Baktik ki cekik gozlu arkadaslardan kurulu masada 1 tane cekilmemis goz var. eh, 3`e 1`lik bir oran oldugu icin bize de yer var. Lakin bende de bu ara bir gorme sorunu bas gosterdi kardesim; kime nasil davranmam gerektigini goremiyorum. (Dipnot 1)
Bizim elemanla masaya yanastik ki bunlardan ikisi kalkti, biz de hemen coktuk. Yandaki masada sisman, cirkin bir Filipinli ve bence onun icin kaymak sayilabilecek bir oglanla opusuyor, arada siritiyor, bizimle konusuyor, tekrar opuyor ama kiz feci yani! Rezaletin dik alasi! Herif sarhos, amaci da belli. Ertesi gun kizin sulalesi gelse tanimaz. Bizim kiz da bunun ona asildigini saniyor. Neyse efendim, bunlar vakti gecirip kalkarken kiz ne dese begenirsiniz? "Bu gece bir sey olmayacak, cunku onu daha yakindan tanimak istiyorum". Ben de dedim "gece uzun, tanisirsiniz bol bol, merak etme!". Mal iste; ulan neyini taniyacaksin!


Neyse, bunlar kalkti ve masamiza sarisin renkli gozlu ulkelerden birisi oturdu. Yalniz hatun o kadar sarhos ki hickiriyor konusurken. Benim de eleman o arada tuvalete gitmis ama gitmeden de kizlardan sari olanini hedefine almisti. Ben de bunu bildigim icin hatunlari tutmaya calisiyorum ama is kolay olmuyor. Bunun sebebi de birinin bu kadar zom olmasi, digerinin ise arkadaslariyla sms`lesip saga sola laf atacak kadar ayik olmasi.
Bu tarz durumlar erkeklerin zorlandigi ve iletisimi kurmakta gucluk cektigi durumlardan bir tanesidir. Digeri ise sisman kizin yanindaki seksi kiz modelidir ki orada da wingman`in kendisini feda ederek seksi kizla kankasinin ucarak oradan uzaklasmasi icin zemin hazirlamasi gerekir. Bu sarhos-ayik ikilisinin durumu zordur cunku ayik olan icgudusel olarak sarhosu korumak ister. Hele ki kendisi kimseyle iletisim kuramamis ve herkes guzel olanin uzerine egilmisse degmeyin halinize! Cirkin ve ayik olan, kiskancligin da etkisiyle hatunu yalniz birakmaz.

Iste boyle bir durumda bizim ayik hatunla sarhos kizi oyalamaya calisiyorum, bir yandan da wingman`imin gelmesini bekliyorum. Bekle, bekle; ibne yok ortada! (dipnot 2)
Ben de dayanamadim ve disari cikayim bakayim dedim ki bir de ne goreyim, bizim eleman baska kizlarla muhabbeti kurmus goturuyor. Neyse, yanstim bizim oglana ve durumu anlattim. Ama anlatirken benim de icimden onunla kalmak geliyor cunku cok saglam muhabbet var ortada, icerideki gibi sarhos tiplerle oturmuyoruz. Neyse, benim wingman geldi ve iceri girdik. On dakika gecmeden bizim sarisin sarhos kiz tutturdu baska bara gidelim ama faytonla. Ve utanmadan da ekliyor "ama paramiz yok, siz odeyin". Lan dedim hem sarhossun hem de cin. Simdi bundan sonra herackles ne demistir sizce? Yanildiniz! Hem de cok pis yanildiniz! Tamam dedim. Agzima ve aklima sicayim ki tamam dedim. Ve bunda da etkili faktor sperm yogunlugum degil kalbimdi.

Kalp meselesi bir zamparada olmamasi gereken seydir! Oyle kalbinizle disari cikarsaniz kimseyle isi goturemezsiniz. Bu gune kadar kalbimi votka siselerinde biraktigim birkac zaman disinda hep kendimi kandirdim. Bu yuzdendir ki votka sisesinde kalp attirdigim donemlerde cok eglenceli ve gecelikci kizlarin ilgiyle yanastigi bir elemandim. Yine de, ne yaparsaniz yapin kardesim; siz bir kere kalple mi dogdunuz. O zaman olmaz, size gitmez. Pesinizden kosar, arkanizdan aglar ama yine de gelir o kalp. O yuzden size bir gormus, gecirilmis! abi tavsiyesi: sakin ha kalbinizle pipinizin yerini degistirmeye kalkmayin!

Tamam dedik ve faytonlara bindik. Once 1 tane fayton dedik, sarhos olan pat dedi kucagima oturdu. Kabul etmeliyim ki beklemedigim bir hareketti ve etkilendim bu yakinligindan. Ama sonra atlarin tasiyamayacagi anlasildigi icin 2 fayton tuttuk. Tam o sirada benim wingman`e bir tane kiz bardan cikip yanasti, resmen melul melul bakiyor gozleriyle gitme der gibi. Aksine benimle de az once kapida sohbet ettigim kiz konusmaz mi. Ama yok kardesim, inat etmisiz bir kere, kesin gidecegiz. Neyse bindik, gidiyoruz. Yolda benim kiz ucuyor, ama konusma yok. Neyse geldik mekana. Wingman`e soruyorum sende durumlar nasil; cik! Onunkisi de surekli sms atmis. Anlayacaginiz tam looser ve kart zamparayiz! Bir de para vermisiz ki faytonlara, Cahide`de iki long island alir bir de masaya koydurturduk! Neyse, dedik bir kere yedik bu boku sonuna kadar gidecegiz. Girdik iceri, caaat! Bir tokat da oradan yedik mi! "Girls night" imis meger. Tabi ki bir de buna giris parasi aldilar esek yukuyle bizden; kizlar beles tabi. Sonra efendim iceri girdik ve tam 15dk sonra yani 1 sise bira biter bitmez ciktik disari. Cikmadan onceki son olay ise bombaydi. Sari kiz donup de bana demez mi ki "Niye surekli bana bakiyorsun" ve bir de dirsegiyle beni itmez mi! Ulan seytan diyor dok birayi ustune!!! Neyse, disari ciktim ve cikarken de ceketini aldim kizin. Cope atacagim, kesin. Ama sarhos marhos hatun yakaladi bizi, kurtardi ceketini. Biz de yedigimiz kazikla kaldik :)


DipNot 1: Evvel zamanda kizin birisini stage`e giderken tutup goturdum, o da geldi. Normalde yapamam ama kalpli votka zamanlarimdan oldugu icin rahattim. Neyse, kiz sonra beni evine goturdu. Sagolsun tarhana falan yapmis, bir guzel ictik. Tabi ben dayanamadim, dedim "Bacim sen niye benimle stage`e ciktin" . Hatun da dedi ki "biz daha once goz temasi yapmistik". Ve ben "as usual" potlarimdan birisini en normal tavrimla kirdim: "Ama ben miyopum, seni gormedim ki"
Dipnot 2: Ibne deriz, derdi ya Gaykedi. Harbiden diyoruz, dilimiz tas ola ama diyoruz kardesim. Ne yapayim..

1 comment:

gaykedi said...

harika harika, yazı reader'e düşünce farketmeden fenasi beyy zannederek okudum, sonra bir ara jeton düşer gibi oldu, ama seni onun sitesine konuk yazar olmuş zannettim, aha yeni anladım olayı pek bir öküzlüğüme geldi :))

herackles'in içindeki biraz beceriksiz ve duygusal çapkını okumak çok zevkliydi :)