Saturday, December 29, 2007

memleket havası

kondum dalıma, memleket havası alıyorum...
Kendimi dünyanın en hızlı çapkın puştları gibi hissetirdiler burda da sağolsunlar(!) memleketimin aziz hanımları!..
Sallan sallan sonra git kendi dalında durama...,

---

Ortaya karışık benimkisi bu sefer. Doğru düzgün de yazdığım bir şey yok. Malafa'yı okudum Piç'e yâren olsun diye...

---

Memleketteki beyni ile pipisinin yerini ve işlevini değiştiren insanlara alışık olduğumu sanırdım. Bizim memleket sorunu sevişememekmiş hakikaten. Herkes sevişse, hem de sabahlara kadar.

Yahu bu kadın erkek ne varsa çıkartıp programlarda bağırttıranların reklamında gördüm. Teyze ki şivesinden ne konuştuğunu bile anlamak zor; adama nasıl bağırıyor:

--Erkek olsun o da X Bey (program sunucusu). Ben de kadınım, kaç zamandır şeetmiyor beni.
---Ben de geldim burda tedavi olmak için (kocası)

Düşünün yani milletin efendisi, saf, temiz, falan, filan teyze afedersiniz "beni beceremiyor kocam" diye bas bas bağırıyor. Buna da ayıp denir, TV'lere çıkıp da bu mu söylenir; bu söylenir de bu mu izlettirilir...

---
İstanbul'daki iki meydandan (biri Taksim) yılbaşı kutlamaları iptal edilmiş. Sebebi de PKK'nın eylem yapabileceği ihtimali.
Milletin önüne gelen canlıyı pandiklemesi sorun olmuyor da PKK sorun oluyor. Keşke, keşke gelse de oradaki hayvanları temizlese. Ama onlarda da şeref ne gezer!..

1 comment:

gaykedi said...

ana haber bülteninde kadrolu cüce ve dev çalışan bir ülke burası, takma kafanı ve 2008'de bu ülkeden gelecek daha nice abuk haberlere hazırla kendini derim ruh sağlığın için, iyi seneler :)