Monday, February 4, 2008

En Süratli Mim Cevabım

Olmasını İstediğim Mantıklı Şeyler
1. Tayyip Erdoğan elim bir kazada ölsün!
2. YÖK başkanları ölsün. ODTÜ Türkçe eğitime başlasın, Boğaziçi'nin adı "Yörük Ali" olsun.
3. Kızlar türban ile derse girsin, hatta türbanlı olduğu için hastaya bakmayan doktorların eşleri türbanlı doktorlara ağır yaralı olarak düşüp ölsün.
4. Fetullah Gülen'in kalbi dursun.
5. Süleyman Demirel ölsün
6. Sivasspor şampiyon olsun
7. Anzak balı ucuzlasın.
8. Ertuğrul Özkök halde toptan hıyar satıcılığı ve tereyağı üretimi işine girsin.
9. Türk Silahli Kuvvetleri'ndeki karavanadan yemek tüm rütbelilere zorunlu olsun.
10. Fiş vermeyen müesseseler 100 yıllığına açık hava kenefine dönüştürülsün.


Olmasını İstediğim Mantıksız Şeyler
1. DTÖ
2. Balıklar dile gelip ağaçlarla birlikte meclis kurabilsin ve insanları yargılasın. (greenpeace gönüllüsü Esma teyzeyim ben!)
3. Dünya barışı için tüm dünya 1 yıl sabah akşam sevişsin. Abazalar için özel kafesler tahsis edilsin.
Mesela 1 tanesi yeni yıl için Taksim'e konulsun ve yeni yılın organizasyonu da şu olsun:
"100 erkekle birlikte aynı tursit poposunu pandikleme şansı olan tek kafes! Beyoğlu Belediyesi 'nin katkıları ile.. Çünkü ampül kafalarımız buna deli gibi çalışır!"
4. Amerikan doları ABD'de geçmesin.
5. Britney Spears erkek çıksın.
6. Son 3 yılın Miss World güzelleri "herackleeees" diye slogan atsın meydanlarda.


Bir Daha Dünyaya Gelsem
1. İlk okulda türev sorusu çözüp liseye geçerdim doğrudan.
2. Kızları ciddiye almazdım.
3. her spora erken başlardım, ilkokuldayken
4. Bağlama kursuna giderdim.
5.

No comments: