Monday, January 19, 2009

Osmaaaaan! Ogluuuum! Gadasini aldiiiim!

Osman Gokcek'in videosunu gordum. Aslinda o degil de; kendi bloguma bakmayi unuttugumu farkettim demin ve ordan girdim. Sonra hemen aklima bu herif geldi; velet daha dogrusu. Hani 3 yasindaki cocuga takim elbise giydirirler de "kucuk adam gibi" diye bakip gulerler ya; iste Osman da boyle. El hareketleri, parmaginin sekli, konuya baslayisi... En babasi:

-Sayin Gokcek, programimizi bitirmek uzereyiz. Secmenlere ne soylemek istersiniz?

sorusuna basini iki elinin arasina goturup:

- Ellerini baslarinin arasina goturup...

diye basladigi cumleydi. Lan velet; baslarini ellerinin arasina olacak o!

Neyse anacim; indirim diyordum. Indirimden 2 gomlek, 2 pantolon, 1 kazak ve 1 kot daha aldim. Kazak ve kot Tommy; digerleri Dockers. Bu arada, Afrika'da aclik var diyorlar ama dogru mu? Obama baskan secilmedi mi ki?

No comments: