Sunday, March 8, 2009

Dun Fransizca ve Farsca, Bugun Ingilizce ve Arapca

Bugun Starbaks denilen deyyuslarin mekanindaydim. Sigara icilmeyen ama kahve icilebilen nadir yerlerden birisi olarak ne yazik ki bunlari bulabildigimden baska yere gidemedim.
Kasiyer, Recep Ivedik'in yasadigi duygunun aynisini bana da yasatti sagolsun. Kendisinden "kupa" ile servis etmesini soyledigim kahveyi arkadasina bildirirken "mug'da" dedi. O kadar sinirlendim ki insanlari bu hale getiren sisteme ve kendilerini boyle ucuzca teslim eden calisanlara. Mug denilen bok bizim halis kupanin gavurcasi. 

Sevgili annem "filim gostergesi" dedigi zaman bir hosuma gidiyor; DVD Player diyemedigi icin soyledigini biliyorum ama zihni bu sacmaliklarla dolmadigi icin hala dili adam gibi kullaniyor. Ben olsam DVD Player derdim...
Kendi agzima da!..

Musluman kardeslerimizde de bir adet cikti, artik Arapca laflarla bitiriyorlar konusmalarini; araya Arapca laflar sokuyorlar. Reha Muhtar gerizekalisi Ingilizce kelime soyler, bizim musluman kardesimiz de Arapca.

Eh, her yigidin orgazm olmasi farklidir!

No comments: