Sunday, April 19, 2009

birileri yaziyor birileri de seciyor

kim anliyor da neyi seciyor? bloglarin en iyisi falan seciliyor etrafta; ya da yazmayi "yada" sanan adamlar, "yanliz" kaldiklarini sanip yalniz olduklarinin farkina bile varmadan oy atiyorlar.

kerameti kendinden menkul bir is bu "-ki" leri falan yanlis yazmak da cabasi!

Bu ulkede yanlis yere basip da orayi yirtan, sonra baska yere muhru basip bunun da gecerli olacagini sanan; yuvarlaga degil de parti ambleminin uzerine basan insanlar var. 

Turkiye'ye gitmistim bir soluklanmaya, gider gitmez parti damarim tuttu ve sandik musahidi oldum.

Feci, cok feci...

Aysun Kayaci'nin dagdaki cobanla kendi oyunun bir olamayacagini sanmasi cebindeki paradan, namusundaki "yara"dan geliyor. Fotografina bakan herkesin "ulan ne kari be, buna simdi..." diye basladigi cumleler kurmasindan hoslanan bir insan bu! Ne bok olmussa olmus hayatinda, benim de anneannem sokaklarda yatmis; Aysun Kayaci mi olsaymis rahmetli!

Bizim toplumumuzun derdi abazalik ve cahilliktir. O yuzden diyorum ki degerli hökümetimize:

- Ankara'ya deniz yapacaginiza biraz genelev ve okul yapsaniz nasil olur? Inanin verginin dibine vurursunuz. Hele bir de tekel oldugunuzu dusunun; tabi canim, ozel sektore birakmayin. Gerci bunun da suyunu cikartir bazi orospucocugu milletvekili ve bakanlar; tuttururlar "ille de benim anam, benim bacim calissin" diye!

Fazla mi geldi kufur? O zaman Cay TV izleyin! "O pezevenklerin olusturdugu Turk parlementosu" adli lirik calismasiyla yakindan tanidigimiz unlu dusunur Sevki Yilmaz gozlerinizi bugulandirsin!

No comments: