Monday, June 1, 2009

Gerizekalilar


Kadin geliyor diye bagiran su manyaklara bir bakin! Ulan kim geliyor? Aralarinda 40 yaslarinda amcalar falan da var! Elin orospusu degil mi bu? Kizin, kardesin, sevgilin boyle olsun desen kac tanesi ister? Erkek milleti bir yatimlik keyif; kiz milleti de bir atimlik tirnak ister herhalde!

Artik bu isin bir anlami olsun ya! Kim ki bu orospu da ulkemizi begeniyor, begenmiyor!

Hayir isin daha da sacma kismi: bu kariyi cagirmislar otele, kari sey diyor "Bir otele gelmistim..."! Kari geldigi otelin ismini bile hatirlamiyor! Mesele onunla birlikte otelin adinin anilmasi, zaten mesele bu...

Sonra efendim Furkan isminde, Kur'an suresinden ismini almis bir arkadasi da sormus: "O, orada mi? diye"

Bir bakin, konusmasina falan! Bizim "Selin"den ne farki var Avrupa Yakasi'ndaki. 

Allah sizi! Ya Acun, seni de seviyorum; sevmesine seviyorum da ne yapacaksin, para kazaniyorsun abi! Ekmeginin pesindesin!..

Bunu yazarken yine duydum: "What's up Istanbuuuul" Heeyaaa... Thaaank youuu" diyor! Ulan biz bu kariyi sevgilisine yaptigi oral seks ile tanidik! Neyini biliriz baska?

1 comment:

Unknown said...

paris hilton'ı programına çağırıp yaşadığı zenginliği, çöp toplayarak karnını doyuran halkına izlettiren milliyetçilerin, onun yaşadağı lüksü ağzının suları akarak alkışlayan eziklerin ülkesi...