Friday, June 19, 2009

Soyun Ertugrul Soyun

Konunun uzmanı Hıncal Uluç izin verirse Ayşe Arman'ın Hello dergisine verdiği ve Hürriyet tarafından cüretkar bulunup, 'Ayşe Arman'ın cesareti' başlığıyla sunulan pozları değerlendirmek istiyorum.
Evvela... Bu pozların nesi cesur anlayamadım?...
Benim bildiğim, ne kadar manken, model, şarkıcı varsa, bu pozlardan daha cüretkar pozlar verdiler.
Soyunup dökünüp poz vermek, gazeteciliğe dahil olmadığına göre, o vakit soyunan her fotomodelin Ayşe Arman'dan daha cesur olduğunu söyleyebiliriz.
Yok, Ayşe Arman'ın soyunması gazeteciliğe dahil ise, o vakit, memleket sathındaki bütün fotomodel kızlarımızın Ayşe Arman'dan daha cesur gazeteci olduğu kesinleşir.
Ayriyeten...
Soyunan bir gazetecinin, fotoğraflarında photoshop yapılmasına izin vermesini de cesaretle pek bağdaştıramadım.
Gerçeği örtmek, gazeteciye yakışmaz. Ben Ayşe Arman'dan 'işte budur gerçek; bu sivilcem, bu çatlağım, bu da selülitim' diye ortaya çıkmasını beklerdim.
Nedense, Ertuğrul Özkök soyunup, Hello dergisine poz verirse, Ayşe Arman'dan daha cesur olacağını düşünüyorum.
Hürriyet'e tiraj olarak döner mi bilmiyorum, ama daha çok konuşulacağı katidir.
Özcan Deniz de yapmıştı... Neden olmasın?


(Atilgan Bayar, Aksam, bugun)

2 comments:

Unknown said...

Benzer konuda ben de yazmıştım, Özkök bu baskıya dayanamaz soyunması yakındır:)

herackles said...

Insallah! Heyecanla bekliyorum. Turk basin hayatinda devrim olur!