Tuesday, February 3, 2009

varsil, yoksul ve velhasil

Dusnumekten sIkILdigim zamandi okumaya baslamam; bilgiler ve ilgilerden usandigim zamandi yazmaya baslamam; karsi konulmaz cazibesine kapilmis eski yaslarini daha da fazla dislanmadan yasamak isteyen genc erkeklerin belkide kadinlardan daha genc ve diri duran elmalarla ilgilenmesi onlarin da manavliklarinin ilk gunune rastliyordu. Askin deryasi devasiz olmaz diye dusunmemek gerektigini bilen Bilge Kovan, baldan tatli sozleriyle agizlarina iki parmak caldi ve ne olduysa 11den sonra oldu: 12 oldu! saat 12 olunca balkabagi pazara dustu, curuklerin arasinda ucuza bile gidemedi zavalli; ayakkabisi dar geldi, uvey kizlar fazla kikirdadi.

Komsu komsunun kulune; tavuk suyu pilava; bulyon da bulgura iyi gider. Ben dedim mi okkali derim; soyledim mi ters soylerim; konustum mu agir konusurum; yazdim mi sacma yazarim...

No comments: