Thursday, September 4, 2008

Besiktas`tan havuc...

Buse terör mağduruydu ama hasta yatağında Beşiktaş formasıyla poz verecek kadar sıkı bir Kartal taraftarıydı.
Bu özelliği Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'in gözünden kaçmamış.
Demirören dün beni aradı ve "Bu kızımızın sağlık giderlerini devlet karşılıyor. Bizim orada yapabileceğimiz bir şey kalmamış ama böyle sıkı taraftarlarımızın çektiği acıyı bir nebze olsun dindirmek istiyoruz" dedi.
Demirören bu amaçla arkadaşlarını Buse'nin evine gönderdiğini ve genç kızın bundan sonraki eğitim giderlerini Beşiktaş Kulübü olarak üstlendiklerini söyledi.
Bu dostluk eli elbette Buse'ye yaşadığı olayın korkunçluğunu unutturmayacak ama yalnız olmadığını hissettirecek.
Evet, Beşiktaş Kulübü ona "Sen bizim canımızın bir parçasısın, senin acın bizim acımızdır" dedi, bence de alkışlanacak bir iş yaptı.
(Ergun Babahan, bugun)


Bundan nefret ediyorum. Biri televizyona cikar, hastadir hemen koyu fenerli olup formasiyla boy gosterir. E Fenerli yoneticiler de essek degil ya, mecburen sahip cikar.
Baskasi Galatasarayli olur, ona da sahip cikilir.
Ama kimsa Kayserisporlu olmaz, olsa da zaten haber olmaz.

Anlamiyorum bu insanlari. Ailesini de anlamiyorum. Kizin bacagi gidiyor, sicarim Besiktas`a!
Yok dostluk eliymis, yok Buse isimli kiz Besiktas`in cani imis... Siktirin lan!

No comments: