Wednesday, September 17, 2008

Saskinlik

Gittigim bir yerden disari cikarken kapi diye mutfaga daldim sonra da kahkaha atarak merdivenlere yoneldim. Aslinda her yeri o kadar iyi biliyordum ki ama kosede oturan kizin guzelligi karsisinda carpildim, dilim tutuldu ve soyle doya doya 4-5dk bakamadigim icin canim sIkIldi. O duygularla kacamak bakislar atip bir de ustune kapiyi bulmaya calisinca cart diye mutfaga girmis olduk.

Nedir benim bu guzel sevgim! Cok fena dostlar cok fena. Guzele bakmak sevap dedik; simdi de sevap asigi olduk. Bazen diyorum "oglum herackles, okuz musun sen! Ayip, ne bakiyorsun milletin yuzune!" diye ama olmuyor kardesim. Bazen o kadar guzel oluyorlar ki soyle bir bakasim, kivrimlarini algilayasim geliyor. Sonra yoluma devam ediyorum, hayat da akiiiiip gidiyor.

Lan ben bu kafayla 40 yasinda ne halt ederim! Adimiz subyanciya cikar vallahi! Ya da Hakko Bey gibi mankenleri belinden tutan bir tavir icerisine girerim Allah korusun!

No comments: