Wednesday, October 15, 2008

delikler

Iki tane kotum var. Bir tanesi siyah. Oburu mavi. Ikisi arasinda belirgin farklar var. Siyah olan eski ama aslinda yeni. Eski dursun diye yenisini aldim. Digeri yeni. Zaten yeni almistim. Bir gun birini giyerim baska gun digerini. Ertesi gun giymem cogu zaman digerini. Bunlarin bir tane de kemeri var. Ikisinin de tek bir kemeri var. Kemerin de ikiden fazla deligi. Siyah olan ikincisini mavi olan birincisini seviyor. Ikincisi mavi olani burusuk gosteriyormus. Kicim da sikayetci oluyor bu durumdan. Siyah olan ise birinci delikle pek mutlu. Ikisinin de pacalari yere degmiyor. Mavi olani birinci delikle giydigimde huzursuz oluyor donum. Lastik kismi gozukmesin diye uzun seyler giyiyorum uzerime. Kollarimi kaldirmazsam sorun yok.

- 3 dakika daha caldim

No comments: