Thursday, October 9, 2008

Donem Baskani Cek Cumhuriyeti

Bizim ulkenin basbakani gerizekali! Onu secen ve hesap sormayanlar da gerizekali!
Nasil bir istir ki 80 milyonluk Turkiye got kadar Cek Cumhuriyeti`nin aylarca kicini yalayacak! Gitmeyenler alinmasin; ben gittim, gordum! (Tam M.A.Birand ve E.Ozkok tarzi bir giris oldu)
Bir boka benzemeyen bir baskentleri var. Gelismemis; ne insanlari ne de mekanlari. Ortada Ceklerden eser yok. Ne zaman ki baskentten cikarsiniz, o zaman bir seyler gorursunuz. Zenginlik yuzlerinden falan da okunmuyor. O sictigimin kisi basina gelirini de kim hesapliyorsa artik!

Simdi bu ve bunun gibi bir ton ulke-cik ile her donem baskanliginda muhabbet etmek zorundayiz. Bakanlarimiz, basbakanlarimiz gidip kic yalamak zorundalar. Bu ne bicim rezalettir!

Simdi iyi de, ben esas Rum Kesimi`ne sira geldigi zaman ne yapacaklar onu merak ediyorum. Hem ulkeyi tanima hem de basina baskan olsun!

Hadi bakalim!!!

No comments: