Wednesday, August 15, 2007

Ahlakin Bittigi Nokta!

Sagoulsun Gaykedi`den aldik haberi.

Nedense bu sezon gazeteleri takip yetenegimi kaybettim. Inanin o kadar sIkIyorki canimi bu gazete bozuntulari. O ahlaksiz Ertugrul Ozkok`un gazetesi hani kaldirmisti kadin resimlerini? Hani ilkeli yayincilik falan diyordu? Ne cabuk unuttu ictigi saraplarin tadini anlattigi yazilarini? Sonra da kalkip muslumanliktan dem vurdugu yazilari?

Hadi size de soyleyeyim ben ne halt yemistim 6 ay once. Bu Ertugrul Ozkok bey(!)efendiye 4,5 sayfalik bir mektup yazdim. Allahin bu gavur ulkesinden sahsa mahsus olarak da postaladim.Yazdigim mektup da, yazisindaki cahilligini "uslubuyla" kendisine anlatir nitelikteydi. Ve sonunda da is istedim. Dedim beni kose yazarin yap haftalik! Yapmayacagini biliyoruz da en azindan dedim bir cevap verir. Ama nerdeeeee? O ilkeli gazeteci icin onemli mi benim daha dogrusu bizlerin mektuplari?

Ertugrul Ozkok`u oldum olasi sevmem. Yazilarinda ne dusunce ne de ogretici hicbir taraf yoktur. Fikir kirintisi bile yoktur ama ensesinin kalinligi ona yazarlik hakkini tanir. Evet, guzel okur ve eski (her libos gibi) solcudur. Lakin yazilarinda onlardan bahsetmez. Altmis yasina gelmis Nobel amca gibi baris odulleri dagitir her yere, guller cicekler savurur; patronun ahlaksizligini bilmez!

Turkiye`de en ucuz muteahhit bile her turlu insaat icin rusvet verirken 80`lerin hizli muteahhiti Dogan efendi sutten cikmis ak kasiktir! Neden?

Cunku okul yaptirir (vergiden duser)
Cunku karikatur yarismasi yapar (vergiden duser)
Cunku bagis yapar (vergiden duser)
Bir de bunlarin uzerine eksik vergi verir, vergi kacirir!

Neyse, biz bunlari soyluyoruz ama yuce Turk adaletinde kesinlesmis bir yargi karari olmadigi icin lafimiz havada kaliyor. Yuce Turk demokrasisinin koruyucusu yuce Turk milleti gun gelir, yuce bir basbakana sahip olur da yuce vekillerden kurulu yuce TBMM`ye bu konulari tasirsa o zaman bizim de sakal birakmamiza gerek kalmaz herhalde!

Emin Colasan kovulmus! Hurriyet`e agir gelmis. Lakap takmak olmazmis! Zartmis, zurtmus! Dogru duzgun 1 tane evet 1 TANE elestiri yazisi yoktur bu Ertugrul efendinin! Eger nasil genel yayin yonetmeni olunacagini ogrenmek istiyorsa daha da dogrusu nasil yazar olunacagini ogrenmek istiyorsa haftada bir ac karnina Ilhan Selcuk`u oneriyorum kendisine!

Yaziklar olsun Hurriyet ismindeki ahlaksiz gazeteye!
Yaziklar olsun 1 gun sonrasinda hicbir sey olmamis gibi yazilarina devam eden o kose yazarlarina!
Yaziklar olsun kemiksiz medyaya!..

1 comment:

gaykedi said...

çok kızmışsın bee :)

dur ateşi biraz daha körükleyelim :)

...[B ildiğiniz gibi Emin Çölaşan'ın Hürriyet gazetesi ile ilişiği kesildi. Şimdi bazıları ' cesur kalem', ' yiğit yazar' diyerek Çölaşan'a sahip çıkıyor. Bu tavır elbette o gazeteciye gurur verir ama gelin biz olayı biraz deşelim.
Soru: Bir sürü gazeteci işsiz kalırken gıkı çıkmayanlar, niye Çölaşan'ı savunuyor?
Cevap: Sanıyorlar ki Çölaşan, hükümeti ve AKP'yi eleştirdiği için "susturuldu". ( Mesut Yılmaz'ın, bir zamanlar Mehmet Barlas'ı,
SABAH'tan " attırması " gibi...)

Keşke öyle olsaydı da biz de gönül rahatlıyla hükümeti suçlasaydık.

1) Hürriyet'in sahibi Aydın Doğan, kendisinden " köşe yazarı kellesi " isteyen 28 Şubatçı Çevik Bir gibi orgenerallere dahi direnmiş bir patrondur.

2) Aydın Doğan hükümet baskısıyla bunu yapsaydı, AKP düşmanlığında, hakarette, lakap takmada, haksızlık etmede Çölaşan'ı sollayan birisini işe almazdı.

3) Birkaç soruyla bu nahoş konuyu bitirelim: Çölaşan, Uzan Grubu'na el konmadan kısa süre önce, milyon dolarlık transfer anlaşmasıyla
Star gazetesine geçmeye hazırlanıyor muydu?

4) Genelkurmay semalarında iki tur attıktan sonra Çölaşan'ın masasına konan ' minik kuş' niye uzun zamandır ortalıkta yoktu?

5) Çölaşan'ın belgesizbilgisiz hakaretlerinden dolayı Doğan Grubu bugüne dek kaç para ödemek zorunda kaldı?...]


alıntı Emre Aköz'den