Wednesday, August 22, 2007

Haydi arkadas bulalim!

Canim sIkIilinca, kendimi yalniz falan hissedince arkadas sitelerine bakar, milletleri karsilastiririm. Hayatimda 1 kere Turkiye`den ayrilmama 2 gun kala bir kizla yazisip hemen bulusmustum. Vay be dedirtecek hizdaydi. Hatta kiza kur bile yaptim. Biraz zorlasam o gece, olmadi ertesi gece evine bile cagirirdi beni... Ne hoslandim, ne de bir damla begendim. Ama guzel bir deneyimdi; gozlemdi.

Eskiden yonja vardi. Sonra hi5 adli sayfayi denedim. Simdilerde myspace adli yerdeyim. Arada bir Turkiye`deki kizlarin ne alemde olduguna bakiyorum. (erkeklere de kizlarin uzerinden bakarim. Sonucta sosyoloji calisiyorum Ertugrul Abi!)

Bizde, buyuk oranda cekingenlik hakim. Sacmasapan #falan yani# tiplerin fotograflarinin yaninda bir de "sanatci" gencligin renkli corap-siyah sac kiliginda cekilen izdirapla paralel karanliktaki fotograflari cikmis piyasaya. Dusunuyorum ama neden kizlarimizin bu kadar kararmaya meyilli olduklarini bulamiyorum.

AB sinirlarinda cekilen fotograflarda ise "biz dunyanin en mutlu grubuyuz; bu da en guzel parti" sloganini tasiyan fotograflar var. Her gordugumde "ulan bilmesek" deyip guluyorum biyik altindan.
Evet, eskiden bilmiyor ve diyordum bunlari. Ancak uzun zamandir farkindayim.
EY OKUYUCU, SANA DA DIYORUM.
O fotograflara inanip da turist kizlariyla evlenme, anan aglar sonra!

Gunun sozu;
Ben atama doymadim, doysun kara topraklar...

No comments: