Monday, July 28, 2008

Su PKK Ne Orospu Cocugu

Kufur ettin mi?
- Ettim abi.
Aferin!

Bu saldiri ile ilgileri yokmus. Arkadaslar Kurtce egitim isteyip, halkimiz dedikleri insanlarimizi Turkce ogrenmekten -ogretmenleri oldurup, okullari yikarak- mahrum birakir ve bir de ustune piskin piskin Turkce gazete cikartirlar! Peki bunu neden yaparlar? Bunu daha once de sordum, yine soruyorum! Cunku amaclari psikolojik savastir! Bu insanlarin milletten, halktan falan anladiklari da yoktur; onlar icin dusundukleri de! Simdi de kalkmis "Ocalan`in saclari kazitildi, halk onderimize iyi davranin, akilli olun!" diye laflar atarlar saldirinin ertesindeki yazilarinda! Lan deyyusun evlatlari; kilolarca eroini babam mi satiyor orada? Ha kicimizin dibine bomba koymussun, ha evlatlarimizi zehirlemissin! Ne farki var? Ne farki?

Propagandalarini yutariz ya biz!

1 comment:

ŞAHMARAN said...

bir kürt olarak bu yazıyı ayakta alkışlıyorum.