Monday, September 10, 2007

Blog Yazarları

Aklıma gelenler hakkında, aklıma gelenler...

Goddes Artemis; Mesela sabahın bu saatinde bir japonca eser dinlemek için gittiğim bir blogtur.
Gaykedi; Eskiden günlük okurdum, şimdi toptan okuyorum.
izlenimler; Fethi beyi tanımadığım için sevgi de besleyemiyorum ama son yazısına vuruldum! Sizin hakkınızda düşündüğüm bazı şeylerden dolayı özür dilemem lazım.
jazzrail; Neşeli bir şey olmuş.
mtlda.com; artık yazmıyor galiba. Yazılarını okumam çoğunlukla ama kendisi ile sohbet ederim.
ekonomiturk; arada bakarım.
iktisatca; bakarım, feyz alırım.
aydinonat; feyz alırım ama doymam.
derinsular; büyük emek var ama katılmıyorum fikirlerine.
bliyaal; derinleştikçe derinleşmiş, vay be...

unuttuklarım kimler? yaşlandık tabi... şimdi gezdiklerimi sıraladım şöyle. Özel bir torpil, duygu, düşünce yoktur. Ha, belki Gaykedi'yi biraz kayırıyor olabilirim ama o kadar kusur kadı kızında da olur canım :)

3 comments:

bliyaal said...

Hocam, yaşlandık deme yav.

Sen benden gençsin. Valla doğru söylüyom :))

Goddess Artemis said...

En yaşlınız, hatta en dinozor'unuz benim bir defa! :-p

Şaka bir yana, beğenilmek, izlenilmek, okunmak, dinlenmek ne güzel bir duygu! Sağolun sevgili Herackles :o)

aycaeren said...

teşekkürler efenim:)