Monday, September 17, 2007

Ertuğrul Özkök Gerçekten Aptal!

Artık canıma tak etti ve kendisi için bir "tag" açtım. Gavurcasının tercümesi etiket imiş.Sanki bu Türkçe de... Neyse, artık sağ taraftan bir "tık tık" ile bu adamın soytarılıklarını okuyabilirsiniz!

Efendim, bugün ne yazmış;

Kafamdaki kıvılcım, geçen hafta Milliyet Gazetesi’nde çıkan bir yazı ile çaktı.
Şehirlerarası otobüslerde bazı kişiler "namaz molası" istemeye başlamış.

Şimdi bazıları çıkıp şunu söylüyor:
"Canım birkaç kişi bunu yapmış ne olur?"

Sosyolog yanım, bu gerekçeye hiç ama hiç güvenmiyor.

Bütün Türkiye’den bunu yapan tek kişi bile olsa, bütün toplumu din taassubuna sokacak bir tehlike mevcuttur demektir.


Öncelikle içimden geldiği gibi bir küfredeyim;
- Senin sosyolog yanına sıçayım ben! Bana okuduğun sosyoloji kitaplarını bir söylesene? Hayatında sosyal psikolojiden ne anlamışsın? Saha taraması nedir bilir misin? At atabildiğin kadar, yersek!

Bu anlattığı şey neredeyse tam 20 senedir olur o hatlarda. İnsanlar namaz için rica eder, ve birçok kez de otobüs durur. Hele Bingöl hattı...

- Ertuğrulcum, artık uyan da milletin arasına karış! Öyle şarap tatmakla ülke meseleleri hakkında düşünülmüyor. Hele ki senin gibi ucuz parka solcularından dönme tatlı su liberalleri, bu işi eline yüzüne bulaştırıyor!

2 comments:

sage said...

zonguldak-rize otobüsleri sabah namazlarında pirazizde ya da civarlarda yıllardan beri durur.. :)

enginfirol said...

:).Güzel yazı. Benim otobüslerimin nerede duracağı belli olmuyor ancak ilk durduğu yerde vakit gelmişse eda ediyorum namazımı. Anlayışlı olmak ne güzel...