Saturday, September 22, 2007

Tayyip'in cebi

"Erdoğan, 580 bin YTL daha ekledi banka hesabı 1.8 milyon YTL oldu" (hurriyet)

Allah belanı versin Tayyip Erdoğan
-Amin
Senin de, çoluğunun çocuğunun da (ki bu vurdumduymazlığa sessiz kalıyorlar), hanımın da Allah belasını versin!
-Amin

Bunlar benim içten dualarımdır. Bu kadar ahlaksız, bu kadar haysiyetsiz, bu kadar şerefsiz olunmaz!
Milletin kıçında don yokken senin bu kadar paran nereden geliyor be Allah'ın belası! Senin o sümüklü oğlun nasıl Harvard'da okuyor, nasıl dünya bankasında çalışıyor da vatandaşlıktan atılmıyor askerliğini yapmadığı halde! Sanki biz o yollardan geçmedik, o okulların nasıl adam aldığını bilmiyoruz. Senin o sümüklü veledin imam hatipten çıkınca değil Harvard, kıçımın kenarını okuyamazdı!

Ne iğrenç heriflersiniz ulan!

Ama ben hala güvenmiyorum bu "salak" halka. Hani diyorum, bir anlatma fırsatım olsa anlarlar; o kadar da "salak" olamazlar. O yüzden beklemedeyim. Yoksa bu millete bunun beteri de olsun, bu salak heriflere...

2 comments:

bliyaal said...

Vallahi benim de en içten duygularımı dile getirmişsin.

Bu halka diktatör lazım. Şöyle sallandıracak 30-40 kişiyi, memleket gül gibi olur.

herackles said...

gül gibi mi olur yoksa "Gül" gibi mi? :) Aman dikkat üstadım!