Monday, September 17, 2007

bugun aptalları yazayım

Sıkılınca orayı burayı okurum.Gözüme ilişen aptallar şunlar;

- Yemek tarifleri veren aynı kişi değil de, aynı yemek tarifini defalarca veren onlarca kişi ve onların, o bir ton aynı yemek tarifini merak eden insanlar

-Yemek tariflerine bırakılan 100 mesajın 99'unun "Ay hayatım çok leziz, yedik şiştik; Allah da seni şişirsin" diye mesaj atıldığını görüp de 101. mesajı atan!

- Kadın blog yazarlarının (özellikle bacak, kalça, göğüs vb. kısımlarının kamu tarafından seçilebildiği) yazılarına "yaa öyle", "ya ben de aynı durumdayım", "dünya boktan şekerim" vb. saçma cevaplar tutturup libidosunu her daim hissettirmeye çalışan homo sapiensler.

- Gazete haberlerine "Sizi kınıyorum Sn. X, .... Ahmet Konurcan" diye iddiali yorum bırakıp bir de ismini ekleyenler.

- Gazete haberlerinde yorumlara yorum bırakıp "helal olsun Bay X, size katılıyorum" diyenler.

- Gazete haberlerindeki "TR'de şu oldu" haberlerine; "AB'de olmaz bu işler, anca bizim gibi ülkelerde" ya da "Hangi batı ülkeside oluyor kardeşim" diyen yerli malı Mallar!

- İsmi Ertuğrul Özkök olup da Hürriyet'te köşe yazarlığı yapanlar!!!!

vb!

1 comment:

sad-ece said...

Helal olsun bay HERAKLES ,SİZE KATILIYORUM:))))))

[listenize bir aptal daha katıldı..]

selamlar..
Ece