Saturday, September 8, 2007

Hayvan Herif!

Biraz once geldim gece kulubunden. Ve sagolsun beraber gittigim adamin tam bir okuz oldugunu hem de tescilli bir okuz oldugunu gordum.

Litvanyali bir kiz benimle sohbet ediyor 2 gun once. Ve ben kendisini benim bu hayvan arkadasimla tanistirip basbasa birakiyor onun diger arkadaslari ile havadan sudan sohbet ediyorum.Sonra bu hayvan bir gece kulubune ismimizi yazdiriyor ve bugun eglenmeye gidiyoruz.

Kiz sonradan geliyor ve biraz da alkollu. Benimle dans etmek istiyor ve bu arada bana "Bu cocugu taniyorum ama adini bile bilmiyorum. Bir baksana dogru mu kaydetmisim?" diyor ve adamin adini herackles`in arkadasi X diye kaydettigini goruyorum. Sonra da ona telefonumu vermek istiyorum ama o bana "sen benimkini al" diyor. Tam ben onun telefonunu alirken su sozleri duyuyorum arkadan;

-Herackles ayip oluyor!
--Ne ayibi hocam?
-Bu kizi alirsin ama baska bir .ik alamazsin. Seni mekanlara sokarim burda, daha bir suru yer var. Ama bu kizi alirsin bugun sonra bir halt edemezsin, bil bunu!
-- Hocam ne diyorsunuz. Ayip ediyorsunuz ama (Bakin hala sakinim!)
-Ben bilmem. Sen ne istersen yap. Erkek arkadasi degilim bir sey degilim...

Iste bir hayvanin anatomisi.
Tabi aklima ve agzima gelen "Ulan it herif, ulan kopek; bugune kadar sen mi beni milletle tanistirdin burada! Beni mekana sokacak adam misin sen! Senin sulalenin gitmedigi yerlere giderken ben, yanimda sen mi vardin kavat!" vb. laflari soyleyemedim! Ne halt etmeye beni boyle egittiyse ailem!

Soyle bir de "Hasssssiktir ordan!" cekip giderdim mekandan ya, ne guzel olurdu!

Haaaa, ama ben sonra ne yaptim? Kiza sordum "Do you like X"
Cevap: "It is not that I like him, I just miss my boyfirend very much... miss his touches and kisses.So it has nothing to do with X personally. Sadly :( "

Saniyor ki yavrum, benim X bundan hoslaniyor.
Yahu herif, gordugum en buyuk sapiklardan birisi cikti yahu! Hos, biraz biliyordum ama eglencesine aliyordum isi.Ne zaman ki adam beni de kendi familyasindan gordu bugun, migdemi bulandirdi.
Diger taraftan, boyle bir kizin cerezi olacak kadar karaktersiz bir adam miyim ben!

Ulan X! Atalarimiz ne guzel soylemis senin gibiler icin;

Tahsil cehaleti almis, eseklik baki kalmis!

.

No comments: