Thursday, March 27, 2008

Bu Dünya Orospu Çocuğu: Neden? -1-

PARİS GÖBEK DANSI YAPTI


İşte o şov

Miss Turkey 2008'in final gecesinde Dans şovu yapan Asena, Paris Hilton'u sahneye davet etti. Daveti geri çevirmeyen Hilton, Asena'yla birlikte dans ederek seyircilere keyifli anlar yaşattı.
İstanbul’a gelen dünya starı Paris Hilton, Hürriyet’e verdiği röportajda samimi açıklamalarda bulundu.

Birçok işle uğraşıyorsunuz ama sizin için öncelikli olan nedir?

Evet, birçok şey yapıyorum. Oyunculuğu, modelliği, şarkıcılığı çok seviyorum ama benim asıl odaklandığım nokta kendi markam ve şirketim. Birçok kıyafet, aksesuvar üretiyoruz. Aynı zamanda yapımcıyım, TV programları yapıyorum. Hangi birini öne çıkarabilirim ki!

Günlük kazancınızın 1 milyon dolar olduğu söyleniyor, doğru mu?

Para hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum ama doğru, galiba günde 1 milyon dolar kazanıyorum.

Buraya gelmeden önce Türkiye’nin siyasi ve sosyal yapısı hakkında bilgi edindiniz mi? Türkiye’deki siyasi gelişmeler hakkında bir şey duydunuz mu?

I love shopping... Beni sadece alışveriş ilgilendirir!


Kaynak: Müthiş gazete hörrrrriyet!

No comments: