Thursday, March 20, 2008

dinlerim kur'an-ı amaaa...

Dinlemeyi severim ne yalan söyleyeyim şimdi. Özellikle Kani Karaca gibi Türkçe'nin tavrıyla, Türk musikisinin tonlarında okuyanlar mest eder beni.
Yalnız, şu "kuran bülbülü", "mısırlı inanılmaz ses" vb. diye çıkartılıp dinlenilen dostlar beynimi siker! İçimi karartır, 3 damla da keyfi vermez. Allah biliyor ya, eğer tek kaynak onlar olaydı dinlenebilecek kesin islamiyeti seçmezdim...

Not: Offf, şimdi link koymak için tekrar döndüm de bu kuran bülbülü'ne... Baydı beni baydı. Bir de millet göz yaşlarını tutamıyormuş. Ben o milletin gözünün ortasına sıçayım!

5 comments:

gaykedi said...

türkiye'nin ağaları gene yasakladı youtube'yi...boşuna link verip durma herackles :(

NeLLy said...

"Türkçe'nin tavrıyla, Türk musikisinin tonlarında"ya ornek olarak verdigin linkte okunan sey bir mevlit; Kur'an degil. Turkler'in Arapca'da olmayan ü sesiyle Kur'an okuduklari ve "Turk okuyusu" diye bununla gurur duyuldugunu biliyorum, sen de onu seviyor olabilirsin, ama linkteki gibi bir Kur'an okuyusu olamaz sanirim.

Bir de, Islam'i secmen veya secmemeni belirleyen tek bu dinlediklerin degildir diye tahmin ediyorum.

herackles said...

Sevgili Nelly, hatalisiniz. Verdigim ornek kani karaca kaydinin devami Kur`andir. Sanirim tamamini dinlememissiniz...

NeLLy said...

Evet. Simdi dinledim, gayet guzel. Fakat digerleri de en az onun kadar etkileyici. Farkli gonullere farkli sesler dokunabiliyor.

herackles said...

"Farkli gonullere farkli sesler dokunabiliyor."

Ben de onu diyorum ya :-)