Monday, March 24, 2008

"having sex" Vs "making love"

Efendim, yine ince ve na'mahrem(!) bir konu ile karşınızdayım.

Bendeniz; masturbasyon (halk arasında "31 (otuzbir)" olarak bilinir) yaparken, çoğu zaman, sevişmekten daha fazla keyif alırım. Aslında keyif demeyelim de mantık süzgecimden geçince daha manalı olur. İşte bu amaçla yapılan işe ben; "having sex" derim. O yüzden sevişmek ile seks yapmak farklı şeylerdir!

Neden 31?
Bunun en önemli sebebi zamandan tasarruf sağlamasıdır. Durup dururken aklımızın uçkurumuza gitmesinin sebebi, biz erkeklerde, dolmaya başlayan sperm keselerimizdir. E malum, sürekli bir üretim olduğuna ve konteynırda da sınırlı bir yer olduğuna göre buranın boşaltılması gerekir. Bu boşaltma da iki türlü olur; ya rüyanızda jenifer lopez ile sevişirsiniz ya da sağ veya sol elinizi kullanırsınız. Rüyada olursa uyanınca pislik olur, elinizle olursa kısa ve temiz olur.

Sevgilinin yerini alabilir mi?
Vallahi, benim için alır. Sevgiliyi ne için istediğinizle de alakalı bir durum ama benim hatun bu durumdan pek de şikayetçi durmuyor. Hoş, kendisine "sevişmek istemiyorum" demiyorum. Şu yaşımızda bunu dersek ilerde ne olur şeklinde düşünmesin diye "görev temelli" bir çalışma prensibi ile hareket ediyorum. Psikologların ya da danışmanların dediği gibi "birlikte boşalmak sevişmenin anahtarıdır. Birbirinize saygı duyun...vb" saçmalarla uğraşmıyorum. Bir kere mantıken beyinsizlik örneği olan bu şeyler, hayvani duygularla biririni "düzen!" iki insandan saygı gibi hesaplanması ve kısa sürede karara bağlanması gereken bir hareket bekler ki bu tamamen birbirini kandırmak, doğallığı bozmaktır.
Fikirlere saygı duyarım ama inanmak zorunda değilim. Bu yüzden bir erkeğin kalkıp da "ben sevgilimle boşalınca, onu bekleyince daha bir zevk" alıyorum demesi psikolojik bir manyaklıktır, düpedüz gerizekalılıktır.
Bu işin özü hormondur, mekaniktir ve erkek için sınırlıdır. Öyle zincirleme orgazm gibi fantastik şeyler yoktur bizde. Öyleyse kendimizi kandırmayalım, keyfimize bakalım!

Seks, seks için midir?
Bence öyledir. Buna anlamlar yüklemenin, etrafta mum yakıp ortamı yumuşatmanın anlamı yoktur. Bir saat sonra:
-Daha hızlı aşkım! daha hızlı
ya da
-Parçala Behçet parçala beniii!!!

diye inleyecek çiftlerin ortamla falan uğraşmasına karşıyım! Zaman kaybı bir kere!
Git, seviş, toparlan sonra da adam gibi oturup sohbet et, eğlen, coş.
Bir düşünün; haftada 3 kere sevişen bir çift bu saçmalıklara ayırdıkları zamanla her ay 1 gün=24 saat kaybediyor. Yazıktır, günahtır!

.... devam edeceğim



Vatandaş: Ulan İlhan Selçuk içerde, Nevruz diye kan gövdeyi götürüyor sen hala nelerle uğraşıyorsun!

No comments: