Thursday, March 6, 2008

Ex

Extacy'e basladim bir vakittir. Aman bir guzel bi guzel, hos ben eskiden de denemistim (altta kalmayayim diye yazdim, yani ben her boku bilirim demek icin) ama bu sefer farkli...

Bunun sebepleri cok:

Mesela bizim aile cok zengin, offf; para bok yani. Babam sadece isiyle ilgilenir annem de konken ALAAAAH konken. Ben de tek cocuk olunca ilgisizlikten bu tarz seylere basladim.

Sonraaa, biz cok zenginiz ya doyumsuzluga ulastim. Hani zenginlikten "ibne(!)" olacakmisim ama musluman, yani kitabina uygun musluman oldugum icin onu yapamadim..
-->Iste bir yerden sonra doyumsuzluk ne yapiyor goruyor musun hanim! Ben bosuna mi ihtiyacimizdan az para kazandim, gerzikalilara oy verdim; bir de uzerine size hayati zehir ettim. Biraz kanaat etsin cocuklar, boyle olmasinlar diye.

Aslinda ben icine kapanik da bir cocugum. Ilgi cekemiyorum bir turlu. Eskiden, hani benim pipim daha kucukken -o kadar eski yani- etraftakiler merak ederdi birlesme organimin gelisimini. Ben de gosterirdim orda burda; ne zaman ki birine gostermeye kalktigimda insanlar "Aaaaay, bu cocukta evde durdugu gibi elde durmuyor" dediler; ondan sonra annem birakti gostermeyi.

Sonra bunda iyi bir aile terbiyesi, sicak bir sehriye corbasi, ana memesinden izdirap dolu icilmeye calisilan sut, kicima baglanmayan musamba sebebiyle iseyince islak, sicinca da kuru kalan bok taneleri olmamasi vb. de cok etkili haaaa!

Asik oldum bir de. O da var bak. Asik olunca hani icin icine sigmaz ya, hani nasil derler "dunya gelse durduramaz ya", Ferhat'in dagi delmesi var ya (ama buna gulerim bak! Biz kac senede Zigana'yi delemedik, herif asik diye Caterpiller BA$bayisi oluyor sekeriiiim) hani, aynen oyle sekerim.. oyle oldu; ne edersin dayanmak icin kendimi verdim bu merede.

Ay bir de var ya sekerlerim, benim sinirlerim falan yani bozuluyooo! Boyle oha falan yani, nasil derler "choook sasirdim sekewim yaaaa" faaan yani.

No comments: