Tuesday, March 11, 2008

Bunlar da kim

Efendim, takip edenler bilir. Karı-kız (kadınlar için de: erkek-herif) tavlama siteleri benim gözdelerimdendir. Hiç olmadı haftada bir bakarım; myspace'dir, hi5'tir, yonja mı ne vardı eskiden...

Hem kızların orasını burasını görüyorsun, hem yazdıkları saçmalıklardan kafana göre bir şeyler çıkarsa bakıyorsun sonra da onlarca abazanın arasından sıyrılabilmek için "ilginç" bir mesaj bulup atıyorsun... Ne mücadele be!

O değil de dostlar, ne biçim insanlar varmış bizim memlekette. Hani uzun zamandır gitmedik ondan mıdır bilmem ama bunlar eskiden sokaklarda gözükmezdi. Ha, hala sokaklarda gözükmüyorlarsa gençler arasında çılgın bir "ev modası" başlamış ki sormayın. Türkiye'ye internetteki kızları vasıtası ile aşina olmaya çalışan gavur için ne kadar laik, çağdaş, Atatürkçü(!) bir duruşumuzun olduğu hemen anlaşılır.
---Hanım kooooşşşş!!!! Batılılaşmışız yahuuuu....

Neyse efendim, ben böyle arada bakıyorum ya sayfalarına kızların; ne deryalar ne deryalar. Yalnız gençlikte feci şekilde bir "dil kullanma" sorunu çıkmış. Bir şeyler yazıyorlar ama maşallah enigma çözer ancak. O yazdıklarını anlıyorlar da anlaşıyorlar da.. Sonra da kimse beni anlamıyor.

LAN! Zaten 29 harfimiz var, sen onun da 10 tanesini kullanmayıp geri kalanıyla kuş dili konuşursan neyini anlayalım senin....

No comments: