Thursday, August 7, 2008

CHP`nin yonetilememesi

Eskilerden bir gun CHP gencligi ile ilgili bir yazi yazmistim. Akli kit bir genc -ki ismini "chp gencligi" olarak secmis- de sadece bana cevap yazmak icin usenmemis ve gidip kendisine kullanici adi ve sifre alip sunu yazmis:

":) size sadece gülüyorum, bir site ancak bu kadar berbat eleştirilebilir... hemde boyle bir sitede :D nazım hikmet düşüncesinden dolayı mahkum edilmiştir ve sürülmüştür, bizim karşı çıktığımız şey düşünce özgürlüğüdür ancak sizin kıt aklınızın alacağı gibi her aklınıza geleni soyleme özgürlüğü değildir bu.. Atatürkçülüğümü nazımı örnek vererek eleştiren bir zihniyet ya Atatürk'ü tanımıyordur ya da karalamak için başka yol bulamamıştır. sen yazılanları okuyamıyor olabilirsin ancak 5000 kişi rahatlıkla okuyabiliyorki her geçen gün üye sayısı artıyor.. bence acilen katarakt ameliyatı ol derim. ortaya konulan emeği birlik ve beraberliği içine sinderememişsin belli.. ama senin zihniyetin her geçen gün bize daha fazla şevk vermekte.. bilgine :D"


Sonra dusundum tasindim, tasinirken de CHP`nin son gunlerde Genel Kurmay (GK) ile atismasini ve Zaman`in da GK`ya sahip cikisini gorunce kendi kendime "Ne halt ediyor bu CHP?" dedim (aslinda kendi kendimeyken halt yerine bok derim ya...)

Simdi, oncelikle yukaridaki yorumdan baslayalim. Arkadas beni ciddiye almiyorsa ki ben almasam oyle yapardim, ne diye bana yorum yazmakla ugrasir. Bosver gitsin! Sidik mi yaristiriyoruz...
CHP gencligi diye bir genclik yok, varsa da ben gormedim. Nerede bunlar? Hangi sokaktalar? Kirk sene Ankara`da durdum da TKP gordum, ODP gordum, EMEP gordum de bir bunlari goremedim. Cunku baslarindaki Baykal ve ekibi genclerin onunu acmak icin degil onunu kapatmak icin ugrasiyor. Genclerdede mangal gibi yurek yerine, sidik yaristirmak icin bol miktarda laf salatasi oldugu icin ortaya bir sey cikmiyor. Simdi baska "chp gencligi" gelip cikardiklari dergilerden, uye sayilarindan, zarttan zurttan bahseder ve ben de kendisine sorarim: son 5 yilda kac rapor yazdi senin gencligin? Hangi onemli meseleye acilim getirdi? Mesela turban ile ilgili bir raporun var mi? Mesela kibris sorunu ile ilgili bir raporun var mi? Hadi bunlar buyuklerin(!) isi diyelim; universite ogrencilerinin sorunlari ile ilgili raporun var mi? Universitelerdeki egitim kalitesi uzerine bir raporun var mi? Yok! hicbiri yok! Cunku CHP gencligi tipki AKP gencliginde oldugu gibi yatiyor, miras yiyor...

CHP`nin gencligine bok atarken (!) AKP`yi falan da unutmadim. Onlarin da internet sayfasi hikaye. Ne halt ettikleri belli degil. Evinde oturan birisi onlarin projeleri hakkinda hicbir fikir sahibi olamaz, cezbetmiyor sayfalari cunku ici bos! Is yok, laf cok...

Bir de CHP gencligi cahil! Hem de zir cahil! Adam daha CHP`nin yayin organi Cumhuriyet`in Nazim Hikmet uzerine yazdiklarindan haberdar degil...

Bu kafayla anca bir bardak sarap alip, "Ankara, Ankara, guzel Ankara / Seni gormek ister her bahti kara" diye sayiklarlar...

No comments: