Monday, August 11, 2008

Sanal Seks (+18, kimilerine gore +15)

Insan bazi seyleri anlayamaz. Anlayamadigindan midir nedir, sevemez de! Iste boyle seylerden bir tanesi de sanal sekstir benim icin. Cunku seks denilen seyin dokunmadan yapilabilecegini bilsem de, oyle konusa konusa keyifli olabilmesini anlayamam.

Bu isin, benim duydugum 2 turu varmis. Ikisi de iletisim teknolojilerini kullanarak oluyor. Bir tanesi "chat" ile digeri de "telefonla". Bendeniz, ne yazik ki, ikisinin de icine girdim ve "lan sen hicbir bok bilmiyorsun" diye damgalandim. E komik geliyor, sacma geliyor hatta aptalca geliyor.
Telefonda birisine kalkip "simdi memeni optum, elim kicinda" diye konusmaktan daha gerizekalica ne olabilir? Bir de bunu yazarak yapanlar var. O daha feci... Yaziyorsun ya" dusunsene. Hatta abartalim ki daha iyi dusun. Elinde klavye, karsinda beyaz bir ekran, oraya yaziyorsun "yavrum, simdi yanindayim, elim elinde dizim dizinde, sonra dayanamadim optum, atladim, zipladim"... Bu ne lan! Bu ne!

Zamanin birisinde "deneyimsiz" oldugunu nedense soyleme ihtiyaci hisseden bir kiz arkadas adayi bana telefonda bu tarz seylerden bahsetmis, sonra da kalkip "anaaa, sen cidden bilmiyorsun" demisti. Evet, bilmiyorum kardesim. O kadar manyaklasmadim. Her ne kadar hormon hayaya vurunca, o da basa vuruyor bile olsa aklima hakim adamimdir. Girmem oyle islere...

Lakin ne yalan soyleyeyim, hikaye gibi geliyordu bana. Birinin oyle konusmasi falan... Hatta konusup kendini olaya kaptirmasi ve "simdi yanimda olmalisin..hede hodo.." demesi.
Dayanamayip kahkahayi basinca iliskinin de, o gecenin de icine sicmistim. Sonra kiz ne mi yapti? Vallahi ne yaptigini bilmiyorum, pek bir diyalog kuramadik ilerleyen gunlerde cunku...

1 comment:

April said...

:))) anaaa hic habarimiz olmadi neler olmus neler:P Ay sabah sabah gülmekten öldüm ne alemsin yafff...